Alla inlägg under april 2011

Av tove hammarström - 25 april 2011 13:05

  jag kan berätta allt för min allra finaste <3 men min fina vän Julia vet också väldigt mycket om mig och henne berättar jag också allt för. 

Av tove hammarström - 24 april 2011 21:47

hejsan


just nu sitter jag och kollar BB med min älskling och simon, efter den är slut ska vi kolla en film också och bara ha de mys. Måste börja fundera på vad jag ska ha med mig till stockholm också känns ju lite jobbigt.. Men nu ska jag fortsätta kolla för nu är reklamen slut.

 

Pussisar

Av tove hammarström - 24 april 2011 19:04


lilla simon är faktiskt en väldigt snäll person!  

Av tove hammarström - 23 april 2011 17:48


min fina kusin moa. Hoppas det inte gjorde något att jag tog en bild på dig och la upp den :D   

Av tove hammarström - 23 april 2011 17:43

 

Just nu saknar jag faktiskt min fina Julia, hon är en väldigt bra vän som jag verkligen kan lita på till 100% och som alltid finns där <3

Av tove hammarström - 23 april 2011 17:40

  jag vet att man kan få många olika uppfattningar om den här bilden. Men det är faktiskt såhär gubben som står upp på bilden är en mördare och han har just tryckt in en lång kniv i han som ligger ner. Så nu vet ni det också. hiih :D

Av tove hammarström - 23 april 2011 17:38

 

har inte varit med denna söt unge på väldigt länge. Men det kan också bero på att hon inte bor i stan länge vilket är trist. Saknar i alla fall dig terese. <3

Av tove hammarström - 23 april 2011 17:21

hejsan


nu är man på hemmaplan igen efter 4 dagar i stugan som har varit underbara, fint väder och en massa mys. Vi kom dit i onsdags och då blev de inte att göra så mycket förutom att försöka värma upp stugan. Men i torsdags blev de att åka skoter, vara ute i solen och basta och bara äta massa gott. I fredags gjorde vi ungefär samma sak men det blev då lite pimpling och sånt. Nu sitter jag hemma i min ensamhet eftersom dom andra i min familj blev kvar där men som tur är så är min älskling här med  mig så jag slipper vara helt ensam eftersom min eskil också är kvar i stugan. 


Nyss har jag och conny ätit god god mat som jag gjorde och nu ska vi kolla lite tv och bara mysa på eftersom jag kommer vara helt utan han sen från tisdag till fredag eftersom jag kommer vara i stockholm då. Men nu ska jag fortsätta kolla lite på tv.


borta bra, men hemma bäst!


pussisar

Ovido - Quiz & Flashcards